I think I'm back!

Sådär ja... Nu är det typ hur länge sen som helst som jag bloggade, så länge sen att alla senaste inlägg m.m. var borta. För att vara exakt så är det en månad och en dag sedan sist.

Vad har hänt då? Typ nada. Eller jo i nu i helgen så har vi möblerat om i hela vardagsrummet så kaotiskt är nog ett bra ord som kan beskriva helgen. Jag hoppas också att uppdateringen kommer bli bättre när jag lättare kan skriva här med den nya appen (som har funnits ett tag) :)


Sätter in en bild på mitt lillgull som inte är så liten längre...

Kommentarer
Postat av: Linda

yey Issa is back! :D Kolla in meddelanden på facebook förresten :)

Hoppas allt är bra med dig, var så länge sen vi sågs!

2011-11-14 @ 19:52:39
URL: http://alltidlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0