Bl.a. yoga

Gud vad trött jag är. Har haft en relativt lugn dag i skolan då vi först hade engelska och sen lunch. När vi käkat så cyklade jag och Petra till Acitc där vi hade ett yogapass, det var ehm... svårt och man kände sig ju inte så smidig direkt men det gick bra ändå och jag tror att det är skoj när man väl fått grepp om hur olika rörelser och så ska vara.
I alla fall efter att vi haft det så gick några upp och gymmade, bland annat jag, och det gick faktiskt riktigt bra tycker jag :) Eftersom jag och Petra ska hålla en del i vårat idrottspass imorron så passade vi på att öva lite på det också, hoppas att det vi ska göra sitter nu bara och att det kommer gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0