Ett inlägg om tankar

Jag har varit in här på blogg.se ett par gånger och börjat på ett inlägg, ändrat och tagit bort. Det känns inte så kul utan bara som ett måste att gå in här och skriva, det blir kystat och tråkigt från min sida. Det har inte hänt jättemycket och som det ser ut nu så kommer det inte att göra det heller. Skolan rullar på, när jag kommer hem så är jag ofta trött och inte orkar så mycket, vissa dagar tränar jag och ibland så måste jag plugga och göra skolsaker. 

Veckans planer: 
- Måndag - engelska (förhör) och sen yoga och gymma.
- Tisdag - egen lektion för våran klass, ska bli jättekul.
- Onsdag - matteprov.
- Torsdag - gymmet på morgonen och plugga till ett prov, tjejmiddag med bowling och tacos
- Fredag - studiedag, väl behövligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0