Fashion stories

Jag har verkligen haft en rolig helg!
I fredags så var jag in på Håkan Hellström i Stockholm med Petra, gud så mycket folk det var, men han är ju så bra. Tvyärr hade jag inte med mig kameran, ville inte ha den i skolan eftersom jag inte var hem mellan.
I lördags träffade jag Sara som jag inte har på ett bra tag, hon har en ny liten valp och det var då den minsta lilla busen jag sett, så söt verkligen :)
Idag var jag och mamma in till stockholm och gick på Lars Wallins utställning på Waldemars udde. Han visade upp en massa kläder som har använts av olika kända personer, så himla snygga kläder jag gick runt och bara gapade över alla snygga saker. Vad som kom som en positiv reaktion var att han själv satt och signerade boken som han har givit ut i samband med utsällningen och jag kunde inte låta bli att köpa boken och få den signarad, så himla fina bilder i den! 

Hittade lite bilder på google men jag fick inte fram dem när jag klickade på dem, t.ex. den gula klänningen som syns har varit på omslaget av ELLE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0